Тест-драйв Changan CS35 Plus: компактний кросовер з присмаком Китаю.
На тест-драйв Фактів ICTV потрапив кросовер китайського бренду Changan, який нещодавно дебютував на українському ринку.
Changan представлений в Україні трьома моделями кросоверів, а Changan CS35 Plus є найменшим та найбюджетнішим з них.
Нумо дізнаватися, що собою являє та скільки коштує Changan CS35 Plus.
Дизайн Changan CS35 Plus
Changan CS35 Plus має доволі стриманий зовнішній вигляд, без зайвого пафосу та чогось,
щоб надто вирізняло його у автомобільному потоці. Класичний силует компактного кросовера, зрозумілі та прості форми –
все це про Changan CS35 Plus.
Дизайнерам Changan CS35 Plus вдалося обійтись без химерних рішень, якими зазвичай не гребують китайські виробники.
Єдине, що я не зовсім зрозумів – вставки над колісними арками, про призначення яких залишається лише здогадуватись.
Якщо коротко – нічого надзвичайного чи видатного, доволі скромно, але й без відвертих ляпів.
Єдине, що я не зовсім зрозумів – вставки над колісними арками, про призначення яких залишається лише здогадуватись.
Якщо коротко – нічого надзвичайного чи видатного, доволі скромно, але й без відвертих ляпів.
Салон Changan CS35 Plus
На перший погляд, інтер’єр Changan CS35 Plus видався мені навіть дуже непоганим та стильним. Великий мультимедійний екран,
цифрова панель приладів, шкірзам з червоним швом, візуально непогане компонування матеріалів та кольорів.
Нічого, що б відлякувало, я не помітив, але якщо візуально все добре, то ось під час користування питання виникали. Тепер про все детальніше.
Якщо салон та місце водія мають непоганий вигляд, то ось підлаштувати всі органи керування дещо складно. Мені зі зростом 187 см бракувало регулювання керма по вильоту: як би я не старався знайти ідеальну посадку, мені все ж не вдалось.
Цифрова панель приладів має непогану графіку та візуально цікавий вигляд. Проте коли хочеш щось змінити у відображенні інформації на панелі приладів, розумієш, що меню та алгоритми доволі заплутані та одразу розібратися у всьому складно. Словом, якщо потрібно щось переналаштувати, то краще це робити, коли автомобіль стоїть.
Мультимедійний екран теж має досить непоганий вигляд, але система не підтримує Apple CarPlay та Android Auto. Є можливість віддзеркалення інформації з екрана телефона на екран мультимедійної системи за допомогою спеціального додатка. Це не надто зручно порівняно з Apple CarPlay, але хоч щось.
З плюсів – є камера заднього виду з посередньою якістю картинки, але все ж вона є.
З мінусів – мультимедійна система не запам’ятовує останні налаштування радіо і кожного разу потрібно витрачати час на пошук станції, а це відверто дратує.
Є можливість з’єднання телефона через Bluetooth та безпровідна зарядка.Клімат-контролем можна керувати за допомогою кнопок або у меню мультимедійної системи. Наче все зручно та зрозуміло, проте є нюанси з температурним режимом.
Якщо виставити температуру, скажімо, 22 градуси, яка є комфортною в інших автомобілях, то у Changan CS35 Plus це за відчуттями буде десь 18 градусів.
Словом, щоб почуватись комфортно влітку, варто виставляти десь 26 градусів.
З плюсів – є підігріви передніх сидінь та для пасажирів другого ряду.
Позаду все просто, компактно та без надлишків. Місця наче достатньо, а з опцій комфорту лише підлокітник та дефлектори обдуву.
Багажник доволі компактний – тут з простором особливо не розгуляєшся. Хоч заявлено 402 літри, та за відчуттями тут літрів на 100 менше.
Якщо коротко про дизайн – візуально все непогано, проте є нюанси в користуванні, і їх достатньо.
Як їде Changan CS35 Plus
Changan CS35 Plus пропонується з одним варіантом двигуна – бензиновий турбомотор об’ємом 1,4 л (150 к.с./250 Нм),
який працює з роботом 7-РКПП з подвійним зчепленням.
Тут теж не обійдеться без особливостей, адже Changan CS35 Plus просто зривається з місця, ледь ви натиснете на педаль акселератора.
Можливо, це справа звички, але звикати, як на мене, доведеться довго.
В усьому іншому питань до двигуна та КПП немає, запасу потужності та динаміки вистачає, проте чогось надзвичайного очікувати не варто.
Витрати палива у місті у мене становили близько 10 л на 100 км, а на трасі – близько 7-7,5 л.
Підвіска видалась напрочуд вдалою для наших доріг, адже Changan CS35 Plus долав всі нерівності, ями без втрати комфорту та дуже впевнено.
Скільки коштує Changan CS35 Plus
В Україні Changan CS35 Plus пропонується лише з одним варіантом двигуна та КПП, тож обрати можна лише комплектацію, яких є дві – Comfort та Luxe.
Changan CS35 Plus Comfort – базова комплектація обійдеться вам у 785 000 грн.
Changan CS35 Plus Luxe – максимальна комплектація коштує 823 300 грн. Саме така версія була у нас на тест-драйві.
Підсумки
Changan CS35 Plus – бюджетний, китайський кросовер зі своїми особливостями та нюансами, до яких доведеться звикати, а місцями і просто змиритися. Проте є й чимало позитивних нюансів, які теж приємно здивували – непоганий дизайн та інтер’єр, сучасні технології, комфортна підвіска та доволі демократична ціна. Вирішувати, як завжди, вам.
За матеріаламиФакти ICTV. Автор: Олег Аверін